tel. 0501225685,    0608517859        e-mail: darekopec@interia.pl,   wikingregi@wp.pl
"WIKINGOWIE REGI" - JUŻ OD 25zł ZA KAJAK
Menu

Rega spływy kajakowe - przewodnik
Licznik odwiedzin
Subskrybcja
PAINTBALL / WOODSBALL

Zapraszamy wszystkich chętnych do rozgrywek w PAINTBALL

Jest to wspaniała forma aktywnego wypoczynku, dla ludzi lubiących przygodę, rywalizację, ruch , a wszystko to przeplatane odrobiną adrenaliny.

Paintball jest to gra zespołowa polegająca na prowadzeniu pozorowanej walki . Przy wykorzystaniu karabinków strzelających różnokolorowymi kulkami żelowymi. Zwycięża drużyna która pierwsza osiągnie cel ustalony na podstawie wcześniej przyjętego scenariusza.


Dlaczego u nas warto brać udział w rozgrywkach w PAINTBALL

  • Dobry sprzęt
  • Zajęcia prowadzą wyszkoleni instruktorzy (byli wojskowi)
  • Na życzenie klientów realizujemy wiele ciekawych scenariuszy
  • Walki odbywają się w ciekawym i zróżnicowanym terenie
  • Dla nas najważniejsze jest bezpieczeństwo uczestników
  • Niska cena przy super zabawie
  • Dbamy o to by klient był zawsze zadowolony

Cennik:

    60 zł / osoba, a w cenie zawarte jest:
  • umundurowanie
  • maska
  • karabinek
  • 200 kulek
  • opieka instruktora

Dodatkowe kulki można nabyć w cenie 0,15 zł / szt.
Przy grupach powyżej 20 osób ceny do negocjacji .

Jak zgłosić się do rozgrywek:
Wystarcz zadzwonić pod numer telefonu 608517859 lub 501225685
i umówić się. Dla grup powyżej 10 osób rozgrywki prowadzone są codziennie. Dla osób indywidualnych zbieramy grupy raz
w tygodniu w środy i też trzeba się umówić pod w/w telefonami.
Istnieje możliwość zorganizowania ogniska, biesiady itp.

Proponowane scenariusze:

1. OBRONA GRODU

Graczy dzielimy na dwie drużyny atakującą i broniącą . Drużyna broniąca udaje się do grodu /miejsca oznaczonego jako gród/ . Obrońcom nie wolno wychodzić poza wyznaczony teren. Gra kończy się kiedy atakujący zdobędą flagę , kiedy broniący zlikwidują wszystkich atakujących lub kiedy jednej drużyn skończą się kulki. Limit kulek według wcześniejszych ustaleń po 50 , 100, 150 lub 200.

2. OCHRONA VIPa

Jedna osoba z grupy zostaje wybrana na VIPa , uczestniczy w grze bez broni . Pozostałych graczy dzieli się na dwie drużyny w proporcji 1/3 to terroryści 2/3 ochrona . Zadaniem ochrony jest przeprowadzenie po wyznaczonej trasie z wyznaczonego punktu A do punktu B VIPa bez trafienia go przez terrorystę .

3. SNAJPER

Wybieramy jednego gracza który będzie tytułowym snajperem dostaje on karabinek i odpowiednią ilość kulek /w zależności od ilości podchodzących go graczy 50,100 lub 150/ Snajper /jedyny gracz który ma broń i kulki / siada w miejscu tak aby widział jak największy obszar /najlepiej na górce/ pozostali gracze bez broni starają się podejść skokami lub w inny sposób jak najbliżej snajpera, wygrywa ten który podejdzie najbliżej. Gracze bez broni ćwiczą umiejętności poruszania się w terenie korzystania z przeszkód terenowych. Snajper ćwiczy swoja celność.

4. JEŃCY

W grze biorą udział dwie drużyny każda drużyna dąży do wzięcia 3 jeńców. Wygrywa ta drużyna która pierwsza weźmie do niewoli 3 graczy, lub zlikwiduje wszystkich graczy drużyny przeciwnej. Jeńcem zostaje gracz który został trafiony w rękę lub w nogę, trafienie w korpus lub w głowę eliminuje gracza. Gracz trafiony w rękę lub w głowę kładzie lewą rękę na głowie i dotknięty przez przeciwnika idzie za nim w wyznaczone miejsce siada na ziemi i czeka na zakończenie gry lub na uwolnienie. Jeńca można uwolnić poprzez dotknięcie go przez gracza ze swojej drużyny. Dowolna ilość kulek .

5. EKSTERMINATOR

10 graczy każdy walczy na własną rękę wygrywa ten który ocaleje . Jeżeli jest więcej grup to ostatni pojedynek to pojedynek mistrzów.

6. BITWA O FLAGĘ

Dwie drużyny ustawiają się po przeciwnych stronach i rozpoczynają grę ze swoich baz na sygnał . Każdy zespół ma swoja flagę. Zawodnicy trafieni kończą grę i schodzą z pola walki, zawodnik który niósł flagę a został trafiony zostawia flagę w miejscu trafienia i schodzi z pola walki. Wygrywa ta drużyna która doniesie flagę przeciwnika do swojej bazy.

7. POLOWANIE

8. ODBICIE ZAKŁADNIKÓW

9. POJEDYNEK


     
 

Wszelkie prawa zastrzeżone. © Mad-Net