Zapraszamy wszystkich chętnych do rozgrywek w PAINTBALL
Jest to wspaniała forma aktywnego wypoczynku, dla ludzi lubiących przygodę, rywalizację, ruch , a wszystko to przeplatane odrobiną adrenaliny.
Paintball jest to gra zespołowa polegająca na prowadzeniu pozorowanej walki . Przy wykorzystaniu karabinków strzelających różnokolorowymi kulkami żelowymi.
Zwycięża drużyna która pierwsza osiągnie cel ustalony na podstawie wcześniej przyjętego scenariusza.
Dlaczego u nas warto brać udział w rozgrywkach w PAINTBALL
- Dobry sprzęt
- Zajęcia prowadzą wyszkoleni instruktorzy (byli wojskowi)
- Na życzenie klientów realizujemy wiele ciekawych scenariuszy
- Walki odbywają się w ciekawym i zróżnicowanym terenie
- Dla nas najważniejsze jest bezpieczeństwo uczestników
- Niska cena przy super zabawie
- Dbamy o to by klient był zawsze zadowolony
Cennik:
60 zł / osoba, a w cenie zawarte jest:
- umundurowanie
- maska
- karabinek
- 200 kulek
- opieka instruktora
Dodatkowe kulki można nabyć w cenie 0,15 zł / szt.
Przy grupach powyżej 20 osób ceny do negocjacji .
Jak zgłosić się do rozgrywek:
Wystarcz zadzwonić pod numer telefonu 608517859 lub 501225685 i umówić się. Dla grup powyżej 10 osób rozgrywki prowadzone są codziennie. Dla osób indywidualnych zbieramy grupy raz w tygodniu w środy i też trzeba się umówić pod w/w telefonami.
Istnieje możliwość zorganizowania ogniska, biesiady itp.
Proponowane scenariusze:
1. OBRONA GRODU
Graczy dzielimy na dwie drużyny atakującą i broniącą . Drużyna broniąca udaje się do grodu /miejsca oznaczonego jako gród/ . Obrońcom nie wolno wychodzić poza wyznaczony teren. Gra kończy się kiedy atakujący zdobędą flagę , kiedy broniący zlikwidują wszystkich atakujących lub kiedy jednej drużyn skończą się kulki. Limit kulek według wcześniejszych ustaleń po 50 , 100, 150 lub 200.
2. OCHRONA VIPa
Jedna osoba z grupy zostaje wybrana na VIPa , uczestniczy w grze bez broni . Pozostałych graczy dzieli się na dwie drużyny w proporcji 1/3 to terroryści 2/3 ochrona . Zadaniem ochrony jest przeprowadzenie po wyznaczonej trasie z wyznaczonego punktu A do punktu B VIPa bez trafienia go przez terrorystę .
3. SNAJPER
Wybieramy jednego gracza który będzie tytułowym snajperem dostaje on karabinek i odpowiednią ilość kulek /w zależności od ilości podchodzących go graczy 50,100 lub 150/ Snajper /jedyny gracz który ma broń i kulki / siada w miejscu tak aby widział jak największy obszar /najlepiej na górce/ pozostali gracze bez broni starają się podejść skokami lub w inny sposób jak najbliżej snajpera, wygrywa ten który podejdzie najbliżej. Gracze bez broni ćwiczą umiejętności poruszania się w terenie korzystania z przeszkód terenowych. Snajper ćwiczy swoja celność.
4. JEŃCY
W grze biorą udział dwie drużyny każda drużyna dąży do wzięcia 3 jeńców. Wygrywa ta drużyna która pierwsza weźmie do niewoli 3 graczy,
lub zlikwiduje wszystkich graczy drużyny przeciwnej. Jeńcem zostaje gracz który został trafiony w rękę lub w nogę, trafienie w korpus lub w głowę eliminuje gracza. Gracz trafiony w rękę lub w głowę kładzie lewą rękę na głowie i dotknięty przez przeciwnika idzie za nim w wyznaczone miejsce siada na ziemi i czeka na zakończenie gry lub na uwolnienie. Jeńca można uwolnić poprzez dotknięcie go przez gracza ze swojej drużyny. Dowolna ilość kulek .
5. EKSTERMINATOR
10 graczy każdy walczy na własną rękę wygrywa ten który ocaleje .
Jeżeli jest więcej grup to ostatni pojedynek to pojedynek mistrzów.
6. BITWA O FLAGĘ
Dwie drużyny ustawiają się po przeciwnych stronach i rozpoczynają grę
ze swoich baz na sygnał . Każdy zespół ma swoja flagę. Zawodnicy
trafieni kończą grę i schodzą z pola walki, zawodnik który niósł flagę a
został trafiony zostawia flagę w miejscu trafienia i schodzi z pola walki.
Wygrywa ta drużyna która doniesie flagę przeciwnika do swojej bazy.
7. POLOWANIE
8. ODBICIE ZAKŁADNIKÓW
9. POJEDYNEK
|